U internet trgovini GLOSSY LOOK kupnju je moguće izvršiti bez obavezne registracije na portalu, popunjavanjem formulara s osnovnim podacima.
Ukoliko se želite registrirati, putem korisničkog računa možete pratiti svoje narudžbe, ostvarivati popuste i ažurirati podatke, te štedite vrijeme za upisivanje svojih podataka prilikom iduće kupnje.
Nakon registracije molimo u odjeljku “Adrese” upišite svoje podatke za dostavu i izdavanje računa, te broj telefona.
Kreirajte lako svoju listu želja dodavanjem artikla u najdraže proizvode.
Ukoliko imate tehničkih problema prilikom naručivanja, molimo kontaktirajte nas na email
sandra@glossylook.hr
putem SMS-a ili WhatsApp-a na broj 095 9172 714
putem Facebooka
ili nam ostavite PORUKU uz izvršenu narudžbu.
DOSTAVA I PLAĆANJE
BANKOVNOM TRANSAKCIJOM – uplata se očekuje u roku 3 radna dana, u protivnom se smatra da je kupac odustao od narudžbe
POUZEĆEM (plaćanje po primitku)
Koristite pogodnost BESPLATNE DOSTAVE za narudžbe iznad 45,00 EUR.
Cijena dostave je za ostale narudžbe iznosi 5,50 EUR.
Pomoću našeg ugovornog partnera DPD osiguravamo brzu i kvalitetnu dostavu.
Kupljeni artikli stižu na Vašu adresu u roku 1-3 radna dana!
Iznimno, za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom, rok isporuke biti će do 7 radnih dana (obzirom da u tom slučaju angažiramo drugu dostavnu službu).
POSTUPAK NARUČIVANJA
– artikle odabirete dodavanjem u košaricu, pritiskom na tipku “dodaj u košaricu”
– svi artikli koje ste odabrali, smješteni su u košaricu, na tipki “košarica” (možete pregledati i korigirati količine ukoliko je potrebno)
– ukoliko ste registrirani kupac, logirate se svojim korisničkim podacima (ako zaboravite lozinku primit ćete novu pritiskom na “zaboravili ste lozinku?”)
– ukoliko kupnju obavljate bez registracije, ispunjavate formular s vašim podacima za dostavu i račun, te broj telefona koji nam je potreban u slučaju zamjene ili povrata
– napomena: na mjestu gdje se traži OIB upišite znak minus (-) srednja crtica – OIB NIJE OBAVEZAN
– odaberite način dostave
– prihvatite uvjete pružanja usluge (napomena: – prije odabira načina plaćanja)
– ukoliko želite ostavite napomenu vezano uz narudžbu
– odaberite način plaćanja
– potvrdite narudžbu klikom na “potvrđujem narudžbu”
Prikazat će Vam se potvrda narudžbe s uputama za plaćanje.
Isto ćete primiti i na svoju e-mail adresu navedenu u Vašim podacima.
Plaćanje se očekuje u roku od 3 radna dana, u protivnom se smatra da je kupac odustao od narudžbe, te više ne jamčimo raspoloživost naručenih proizvoda.
Artikle možete pretraživati na slijedeće načine:
– odabirom po kategorijama – prikazat će se svi artikli iz ponude – naša preporuka
– koristite FILTER ZA VELIČINU ODJEĆE
– upisom u pretraživač pri vrhu stranice (“Pretraga”), gdje će se već – upisom nekoliko prvih slova artikla koji tražite, prikazati svi pronađeni artikli s tim nazivom
– artikle možete i složiti po cijenama i abecednom nazivu, na ikoni “Posloži po…”
Pošiljku predajemo na dostavu u što kraćem roku, najkasnije 2 radna dana od primitka narudžbe.
Dostavu vršimo putem:
DPD i HP. Za narudžbe iznad 45,00 EUR dostava je besplatna.
Dostava se automatski obračunava već prilikom narudžbe.
Ukoliko nakon 3-5 dana od dana narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili ne primite kupljeni proizvod, molimo da nas obavijestite kako bismo mogli što prije poduzeti radnje da se pošiljka pronađe.
Naručivanje i isporuka mogući su samo za područje Republike Hrvatske.
Cijene su maloprodajne, izražene s uključenim PDV-om.
Prihvat ponude i potvrda narudžbe smatraju se ugovorom u elektroničkom obliku prema odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini. Isporučitelj (prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je GLOSSY LOOK j.d.o.o., Zagreb, a kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Robu vratite kao preporučenu pošiljku, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Obrazac za zahtjev raskida ugovora poslat ćemo Vam elektroničkom poštom na Vaš zahtjev.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
REKLAMACIJE I POVRATI
Reklamacije uvažavamo 14 dana nakon primitka robe. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo da nam reklamaciju ili prigovor uputite putem elektroničke pošte. Ukoliko je reklamacija valjana, u roku 14 dana zamijenit ćemo proizvod ili vratiti uplaćeni iznos. Troškove povrata robe snosi kupac. Napominjemo da se radi o posebnoj vrsti robe, outlet i second hand – rabljenoj odjeći, gdje od svakog artikla imamo po jedan komad, te nije moguća zamjena za drugu veličinu, boju i slično. Stoga Vam možemo artikl zamijeniti isključivo za drugi iste vrijednosti po kojoj je reklamirani artikl kupljen ili odobriti povrat novaca.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti na linku ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.