sandra@glossylook.hr | 095 9172 714

Česta pitanja

BANKOVNOM TRANSAKCIJOM (uplatom na žiro-račun netbankingom, mbankingom, plaćanjem u banci, pošti ili fini) – uplata se očekuje u roku 3 radna dana, u protivnom se smatra da je kupac odustao od narudžbe

GLOSSY LOOK j.d.o.o.
Zagreb 10090, Malešnica 3c
HR4024020061100710300
Erste&Steiermaerkische bank

 

POUZEĆEM (plaćanje po primitku)

Cijene su maloprodajne, izražene s uključenim PDV-om.

Prihvat ponude i potvrda narudžbe smatraju se ugovorom u elektroničkom obliku prema odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini. Isporučitelj (prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je GLOSSY LOOK j.d.o.o., Zagreb, a kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.

Koristite pogodnost BESPLATNE DOSTAVE za narudžbe iznad 50,00 €.

Za ostale narudžbe dostava iznosi 6,50 €

Dragi kupci, nažalost na izuzetno velike cijene dostave, na iste ne možemo udjecati. Prilagodili smo cijenu kako bi Vaš trošak bio što prihvatljiviji.

Pomoću našeg ugovornog partnera DPD osiguravamo brzu i kvalitetnu dostavu – u roku 1-3 radna dana.

Napominjemo: – za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom, cijena dostave uveđava se za 5,50 €  (na redovnu cijenu), te će biti iskazana prilikom dostave.  Ovaj iznos kupac plaća dostavljaču prilikom preuzimanja.

Dostava se vrši od ponedjeljka do petka.

U cijenu dostave uključeno je:

  • Tri (3) pokušaja dostave paketa
  • Obavijest o predviđenom vremenu dostave unutar jednog sata
  • Dogovor s dostavljačem o odgovarajućem vremenu dostave
  • Online praćenje paketa
  • Preusmjeravanje paketa po potrebi
  • Prikup na pickup lokacijama širom Hrvatske na 810 mjesta, ukoliko želite sami preuzeti svoj paket.

Sva roba koja je na zalihi raspoloživa je za isporuku odmah.

Naručeni artikli stižu na Vašu adresu već u roku od 1-3 radna dana.

Dostava se automatski se obračunava prilikom narudžbe. Cijena je jednaka bez obzira na broj naručenih artikala.

Ukoliko nakon 3-5 dana od dana narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili ne primite kupljeni proizvod, molimo da nas obavijestite kako bismo mogli što prije poduzeti radnje da se pošiljka pronađe.

Naručivanje i isporuka mogući su samo za područje Republike Hrvatske.

Reklamacije uvažavamo 14 dana nakon primitka robe. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo da nam reklamaciju ili prigovor uputite putem elektroničke pošte. Ukoliko je reklamacija valjana, u roku 14 dana zamijenit ćemo proizvod ili vratiti uplaćeni iznos. Troškove povrata robe snosi kupac. Napominjemo da se radi o posebnoj vrsti robe, outlet i second hand – rabljenoj odjeći, gdje od svakog artikla imamo po jedan komad, te nije moguća zamjena za drugu veličinu, boju i slično. Stoga Vam možemo artikl zamijeniti isključivo za drugi iste vrijednosti po kojoj je reklamirani artikl kupljen ili odobriti povrat novaca.

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti na linku ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

– artikle odabirete dodavanjem u košaricu, pritiskom na tipku “dodaj u košaricu”
– svi artikli koje ste odabrali, smješteni su u košaricu, na tipki “košarica” (možete pregledati i korigirati količine ukoliko je potrebno)
– upišite i primijenite kupon
– ukoliko ste registrirani kupac, prijavite se svojim korisničkim podacima (ako zaboravite lozinku primit ćete novu pritiskom na “zaboravili ste lozinku?”)
– ukoliko kupnju obavljate bez registracije, ispunjavate formular s vašim podacima za dostavu i račun, te broj telefona koji nam je potreban u slučaju zamjene ili povrata
– OIB NIJE OBAVEZAN
– odaberite način dostave
– prihvatite uvjete pružanja usluge
– ukoliko želite ostavite napomenu vezano uz narudžbu
– odaberite način plaćanja
– potvrdite narudžbu klikom na “naručujem”

Prikazat će Vam se potvrda narudžbe s uputama za plaćanje.

Isto ćete primiti i na svoju e-mail adresu navedenu u Vašim podacima.

Plaćanje se očekuje u roku od 3 radna dana, u protivnom se smatra da je kupac odustao od narudžbe, te više ne jamčimo raspoloživost naručenih proizvoda.

Artikle možete pretraživati na slijedeće načine:

  • odabirom po kategorijama – prikazat će se svi artikli iz ponude – naša preporuka
  • koristite FILTER ZA VELIČINE ODJEĆE
  • upisom u pretraživač pri vrhu stranice (“Pretraga”), gdje će se već upisom nekoliko prvih slova artikla koji tražite, prikazati svi pronađeni artikli s tim nazivom
  • artikle možete i složiti po cijenama, popularnosti i datumu unosa, na ikoni “Zadano sortiranje”

Pošiljku predajemo na dostavu u što kraćem roku, najkasnije 2 radna dana od primitka narudžbe.

Poštovani kupci, ukoliko vam je zgodnije i jednostavnije,  možete nas slobodno kontaktirati i naručiti na broj 095 9172 714 – poziv, SMS, WhatsApp, Viber ili putem maila sandra@glossylook.hr i putem Facebooka. Poveznice ćete pronaći također u rubrici Kontakt.

– odabirom po kategorijama – prikazat će se svi artikli iz ponude – naša preporuka

–  koristite filter za veličine odjeće – kada odaberete kategoriju, prikazat će se filter za veličine

– upisom u pretraživač pri vrhu stranice (“Pretraga proizvoda”), gdje će se već upisom nekoliko prvih slova artikla koji tražite, prikazati svi pronađeni artikli s tim nazivom

– artikle možete i složiti po cijenama i abecednom nazivu, na ikoni “Zadano sortiranje”

Ukoliko imate kupon za popust mozete ga iskoristiti prilikom naplate proizvoda iz košarice.